سفارش تبلیغ
صبا ویژن
یه شیشه شیر نیدو -
 

نویسنده  مهدی دهقانی  83/12/19   ساعت سه و نیم عصر

یه شیشه شیر نیدو

این بابای ماهم پدرمون رو درآورد از بسکه تو خواب عکسمون رو گرفت.چییییش

لینک تصویر

داشتم خواب یه شیشه شیر نیدو می دیدم که هنوز که هنوزه بابام میگه پول ندارم بخرم. تازه به کسی نگین ها دیگه پمپرز هم برام نمی خرن کهنه می جوشونن. تازه مدرک هم دارم که می ترسم بابام رو از سر کار بیرون کنن والا نشون می دادم


 

نظرات شما ()



 

لیست کل ونگ ونگ هام

 
  شب گردی
سلام دوباره.....اخبال جدید
هاخی ..... مُردُم کسی سیم نگفت بوا
چند تا با هم (دختلا به عسکام نگاه نکنن )
عیت و مراسم پستونک خورون (ادامه نضق حقوب بشر)
جلسه انجمن ولباگ نویسا
زندان ابومهدی
لباس نو
چاه کوتاه
11/10/83 یه روز تقریبا گرم
یه شیشه شیر نیدو
یه روز آفتابی
پا
تولد
 
   
وبلاگ من
 
 
 
 
« کل بازدید:36787 »
« بازدید امروز:2 »
لوگوی خودم

 
یه شیشه شیر نیدو -
جستجوی وبلاگ من

 
 :جستجو

با سرعتی بی نظیر و
باور نکردنیمتنیاداشت ها
و پیام های خود را بکاوید!

لوگوی دوستان
 

لینک دوستان
 
بابایی من
طارمه
وبلاگ های بوشهری
مریم فرخ نیا(زلال پرست)
اشتراک
 
 
آرشیو
 
طراح قالب