سفارش تبلیغ
صبا ویژن
11/10/83 یه روز تقریبا گرم -
 

نویسنده  مهدی دهقانی  83/12/19   ساعت یک ربع به چهار عصر

11/10/83 یه روز تقریبا گرم

وسطای دیماهه،یه روز دیگه مونده من یک  ماهم بشه ولی هنوز مو در نیاوردم  مامان بزرگ می گه پیشونیش رو ببندین. ولی امروز صبح سرم رو باز کردن. حتما کاسه ای زیر نیم کاسست. دارم حواسم رو جمع می کنم ببینم چه خبره!! راستی سر کچل تا حالا دیدی.                          تصویرتمام صفحه

 


 

نظرات شما ()



 

لیست کل ونگ ونگ هام

 
  شب گردی
سلام دوباره.....اخبال جدید
هاخی ..... مُردُم کسی سیم نگفت بوا
چند تا با هم (دختلا به عسکام نگاه نکنن )
عیت و مراسم پستونک خورون (ادامه نضق حقوب بشر)
جلسه انجمن ولباگ نویسا
زندان ابومهدی
لباس نو
چاه کوتاه
11/10/83 یه روز تقریبا گرم
یه شیشه شیر نیدو
یه روز آفتابی
پا
تولد
 
   
وبلاگ من
 
 
 
 
« کل بازدید:36929 »
« بازدید امروز:2 »
لوگوی خودم

 
11/10/83 یه روز تقریبا گرم -
جستجوی وبلاگ من

 
 :جستجو

با سرعتی بی نظیر و
باور نکردنیمتنیاداشت ها
و پیام های خود را بکاوید!

لوگوی دوستان
 

لینک دوستان
 
بابایی من
طارمه
وبلاگ های بوشهری
مریم فرخ نیا(زلال پرست)
اشتراک
 
 
آرشیو
 
طراح قالب