سفارش تبلیغ
صبا ویژن
چاه کوتاه -
 

نویسنده  مهدی دهقانی  83/12/19   ساعت چهار عصر

چاه کوتاه

آقا دیشب تا صبح نذاشتم کسی بخوابه اینقدر حال می ده. شما هم یه شب تا صبح گریه کنین می فهمین چقدر حال می ده.((البته کار امشبم نیستا! هر شب اینطوریه)) بابا و مامان نوبتی باید بگردوننت

بالاخره فهمیدم چه خبره. می خواستیم بریم چاه کوتاه.اگه می فهمیدم حتما درست و حسابی می خوابیدم.حیف شد.الان دیگه برگشتیم. بابام برام مانیتور کوچولو بخره که شبا بجای گریه کردن وبلاگم رو آپدیت کنم.ولی دروغ می گه! اگه میتونست پمپرز برام می خرید.

تصویر تمام صفحه تصویر

 


 

نظرات شما ()



 

لیست کل ونگ ونگ هام

 
  شب گردی
سلام دوباره.....اخبال جدید
هاخی ..... مُردُم کسی سیم نگفت بوا
چند تا با هم (دختلا به عسکام نگاه نکنن )
عیت و مراسم پستونک خورون (ادامه نضق حقوب بشر)
جلسه انجمن ولباگ نویسا
زندان ابومهدی
لباس نو
چاه کوتاه
11/10/83 یه روز تقریبا گرم
یه شیشه شیر نیدو
یه روز آفتابی
پا
تولد
 
   
وبلاگ من
 
 
 
 
« کل بازدید:36786 »
« بازدید امروز:1 »
لوگوی خودم

 
چاه کوتاه -
جستجوی وبلاگ من

 
 :جستجو

با سرعتی بی نظیر و
باور نکردنیمتنیاداشت ها
و پیام های خود را بکاوید!

لوگوی دوستان
 

لینک دوستان
 
بابایی من
طارمه
وبلاگ های بوشهری
مریم فرخ نیا(زلال پرست)
اشتراک
 
 
آرشیو
 
طراح قالب