سفارش تبلیغ
صبا ویژن
زندان ابومهدی -
 

نویسنده  مهدی دهقانی  83/12/19   ساعت چهار و نیم عصر

زندان ابومهدی

های مردم!!!! آهای ولباگ نویسها به دادم برسین!!! از موقعی که گفتم (( خواستگاری )) بابام می خوات منو بکشه. گفته شمکتو پاره می کنم اگه دوباره حرف زن زدی. میگه دهنت بو شیر می ده. تازه میگه تو خودتم نمی تونی.........!!! هنوز بلند نیستی شلوارتو پا کنی حرف زن می زنی. می کشمت صدای زندانی

تصویر تمام صفحه جنایات در زندان ابو مهدی


 

نظرات شما ()



 

لیست کل ونگ ونگ هام

 
  شب گردی
سلام دوباره.....اخبال جدید
هاخی ..... مُردُم کسی سیم نگفت بوا
چند تا با هم (دختلا به عسکام نگاه نکنن )
عیت و مراسم پستونک خورون (ادامه نضق حقوب بشر)
جلسه انجمن ولباگ نویسا
زندان ابومهدی
لباس نو
چاه کوتاه
11/10/83 یه روز تقریبا گرم
یه شیشه شیر نیدو
یه روز آفتابی
پا
تولد
 
   
وبلاگ من
 
 
 
 
« کل بازدید:36923 »
« بازدید امروز:0 »
لوگوی خودم

 
زندان ابومهدی -
جستجوی وبلاگ من

 
 :جستجو

با سرعتی بی نظیر و
باور نکردنیمتنیاداشت ها
و پیام های خود را بکاوید!

لوگوی دوستان
 

لینک دوستان
 
بابایی من
طارمه
وبلاگ های بوشهری
مریم فرخ نیا(زلال پرست)
اشتراک
 
 
آرشیو
 
طراح قالب