سفارش تبلیغ
صبا ویژن
جلسه انجمن ولباگ نویسا -
 

نویسنده  مهدی دهقانی  83/12/24   ساعت دو و ربع عصر

جلسه انجمن ولباگ نویسا

سلام

امیدوارم خوب باشین.

بابایی چند روز قبل می خواست بره جلسه انجمن وبلاگ نویسا. منم پامو تویه کفش کردم که می خوام بیام. یه کم دور رفتیم. بعدش دم در یه آقایی به نام فرید به بابام گفتش برو با موتور میرکوفون بیار. منم خوابیدم توسالن و شیل خوردم. حسینم اونجا بود و رو صندلی نشسته بود. فرک کنم اونم داشت شیل می خورد. بعدش بابام اومد و رفتیم توسالن. بعدش آقای صغیری داشتش حرف می زد. همین جور حرف زد و حرف زد تا من خوابم برد و وقتی بلند شدم آخر جلسه بود. باباییم علب دلب بارزس شده بود. اگه می دونستم منم کاندید می شدم. حق منو خوردند.

عسکش رو فردا می زنم...


 

نظرات شما ()



 

لیست کل ونگ ونگ هام

 
  شب گردی
سلام دوباره.....اخبال جدید
هاخی ..... مُردُم کسی سیم نگفت بوا
چند تا با هم (دختلا به عسکام نگاه نکنن )
عیت و مراسم پستونک خورون (ادامه نضق حقوب بشر)
جلسه انجمن ولباگ نویسا
زندان ابومهدی
لباس نو
چاه کوتاه
11/10/83 یه روز تقریبا گرم
یه شیشه شیر نیدو
یه روز آفتابی
پا
تولد
 
   
وبلاگ من
 
 
 
 
« کل بازدید:36958 »
« بازدید امروز:0 »
لوگوی خودم

 
جلسه انجمن ولباگ نویسا -
جستجوی وبلاگ من

 
 :جستجو

با سرعتی بی نظیر و
باور نکردنیمتنیاداشت ها
و پیام های خود را بکاوید!

لوگوی دوستان
 

لینک دوستان
 
بابایی من
طارمه
وبلاگ های بوشهری
مریم فرخ نیا(زلال پرست)
اشتراک
 
 
آرشیو
 
طراح قالب